فراخوان به وکالت
نوشته شده توسط : لوکس

وكيل در مشهد

"Suits" شبکه USA دارای شخصیتی جوان به نام راشل است که نقش آن را مگان مارکل بازی می کند و در تحقیقات مختلف و موارد دیگر به شدت به یک وکیل جوان مشتاق کمک می کند. او یکی از اعضای محترم شرکت است و به نظر می رسد برای بسیاری از همکارانش کمک کننده باشد. آرزوی راشل برای تبدیل شدن به یک وکیل یکی از داستانهای اصلی این سریال است. او به عنوان غیرقانونی ، بین قدردانی از زحمات زیاد و یادآوری مداوم (از طرف خود و دیگران) که در نهایت وکیل "واقعی" نیست ، زندگی می کند.

در کتاب ائوین کالفر با عنوان "ماوراء طبیعت گرایان" ، حقوقدانان وکلا وکلائی هستند که به عنوان مزدور برای دستگیری و سپس تعقیب مجرمان شخص یا رایج ترین شرکتی که آنها را استخدام کرده است ، تحت تعقیب قرار می دهند.

در موزیکال ایوان هانسن عزیز ، مادر ایوان هنسن ، هایدی ، در حال تحصیل است تا یک قانون شکن شود.

چند قانونگذار فعلی و سابق نیز وارد عرصه سیاست شده اند ، از جمله آماندا ریو (قانونگذار ایالت آریزونا) و مایکل استراوتمانیس (دوست 44 امین رئیس جمهور ایالات متحده باراک اوباما و عضو سابق کارکنان کاخ سفید).

فراخوان به وکالت یک اصطلاح حقوقی هنری در بیشتر حوزه های حقوق معمولی است که در آن افراد باید دارای صلاحیت باشند تا اجازه داشته باشند در دادگاه به نمایندگی از طرف دیگر مجادله کنند و سپس گفته می شود که "به وکالت فراخوانده شده اند" یا دریافت "تماس با نوار". "میله" در حال حاضر به عنوان یک اسم جمعی برای وکلای دادگستری استفاده می شود ، اما به معنای واقعی کلمه به حصار چوبی در دادگاه های قدیمی اشاره می کند ، که قسمت عمومی اغلب شلوغ در قسمت عقب را از فضای نزدیک قضات که برای افرادی که با دادگاه تجارت می کنند اختصاص داده است. وکلا بلافاصله پشت آن می ایستند و روبه روی قاضی قرار می گیرند و می توانند از آن به عنوان میز شلوارک خود استفاده کنند.

این اصطلاح مانند بسیاری از اصطلاحات حقوق عادی دیگر در قرون وسطی از انگلستان سرچشمه گرفته است و فراخوان به وکالت به احضاریه ای گفته می شود که برای صحبت مناسب در "نوار" دربار سلطنتی صادر شده است. با گذشت زمان ، قضات انگلیسی فقط به مردان واجد شرایط قانونی اجازه دادند تا در مورد آنها با آنها صحبت کنند و بعداً صلاحیت و پذیرش وکلا را به چهار مهمانخانه دادگاه واگذار کردند. هنگامی که یک مسافرخانه یکی از اعضای خود را به کافه خود فرا می خواند ، پس از آن آنها یک وکیل مدافع هستند. با این حال ، آنها نمی توانند به عنوان وکیل مدافع فعالیت کنند تا زمانی که دوره کارآموزی موسوم به "دانش آموز" را گذرانده باشند (یا از آن معاف شوند). پس از اتمام دوره دانش آموزی ، آنها به عنوان وکیل مدافع با حق حضار در همه دادگاه ها در نظر گرفته می شوند.





:: برچسب‌ها: وكيل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: